mandag 13. mai 2013

Uke 4

I dag har jeg fått lov til å rydde opp dette rotet:
Utstillingen i hyllene skal være rytmisk, det betyr at på annenhver hylle skal det være tøy, som for eksempel: duker, gardiner, puter og kuverter og på annenhver hylle skal det være ting, som for eksempel godterskåler, blomsterkrukker, malerier og keramikkugler. Og alt er sortert etter farge. Her skal det være hvitt og blått på høyre side av bildet og på venstre side av bildet er det beige og grønt.

Så skulle jeg lage et utstillingsbord i vinduet med nye farger (de brune skal bort og hvitt, grått og svart skal inn) Dette gjorde jeg helt selv, bortsett fra at Siri valgte fargene og jeg fikk sette dem sammen selv.

Sånn så det ut først, men jeg tenkte jo at det kunne jo ikke se sånn ut, for det så jo bare ut som rot og folk kunne jo ikke se hva det var, så jeg omorganiserte det til et mer ryddig bord:


Sånn så det ut når jeg endelig var ferdig med det. Ryddig og fint, og det er mye lettere og se hva det er.















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar