mandag 13. mai 2013

Uke 11

Denne uka har jeg ikke noen bilder, det var rett og slett ikke noe tid eller vits fordi vi flyttet ikke om på noe. Det var salg på hele butikken, 30-70%, på absolutt alt, pluss det var gratis kake for de som ville ha, det var for det meste barn da. Og "Siri" hadde med seg datteren sin som hadde coca cola lipgloss hun ville jeg skulle lukte på (ikke saklig forresten). Siri skulle ta meg med til tredje etasje hvor jeg skulle bære ned krukker,  blomsterpotter, duker og kuverter, og siden det var så mye å bære måtte jeg ta flere turer opp og ned med heisen. Jeg var ikke alene der oppe, "Tobias" var med og bærte ned de mer tyngre tingene. Senere spurte jeg Siri om jeg kunne få sommerjobb der, men hun sa hun ikke trengte noen, men hun sa at jeg kunne jobbe der av og til i helger og i ukedager (og kanskje noen ganger i sommer), så hun sa at jeg bare kunne snakke til kundene og at jeg kunne kanskje få litt opplæring med å stå i kassen. Så alt ordnet seg til slutt. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar