torsdag 14. februar 2013

Uke 2

Hei!
Denne uka har jeg tatt bilder av butikken, så dere får se hvordan den ser ut.


Jeg fikk i oppgave å rydde et hjørne, og der skulle jeg også lage en ny utstilling med kuvertbrikker, løpere, gardiner og putetrekk. Det nederste bildet viser hvordan det så ut før jeg ordnet det, og bildene nedenfor viser hvordan jeg ordnet det først, men forandret det for å få plass til 2 utstillinger med forskjellige mønstre.
 Første utstilling, veldig rotete, men jeg ryddet det fordi jeg skulle ha plass til flere mønstre.

Og sånn ble resultatet. Mye ryddigere og det ble finere også. De selger kaffe og te der også nå, så jeg bestemte meg for å kjøpe en kaffepose som luktet så godt, det het hasselnøttkaffe og den bestemte jeg meg for å dele med mamma fordi det var morsdag den helga. Etter jeg hadde kjøpt den og en gave til mamma, pakket jeg sakene mine og dro hjem.








1 kommentar:

  1. Hei Therese,

    Jeg savner noen blogginnlegg her - dere skal til nå ha vært i utplasseringen fire ganger - i dag blir altså femte dag. Her må det oppdateres. Jeg vil også gjerne se fler og mer oversiktlige bilder av butikken. Stå på!

    SvarSlett