torsdag 7. februar 2013

Uke 1 på utplassering

Hei!
Nå er det utplassering på nytt og jeg er utplassert på Black Design (Fauske). Jeg sier bare nå at denne uka hadde jeg glemt å ta bilder, men skal ta bilder i uke 2, sånn at dere kan få se hvordan det ser ut der nå.
De har fått inn Masse nye varer med stor M. Varene står både utenfor og innefor butikken, i bokser og på gulv og alt skal inn i hyllene, så de som jobbet der var glad at jeg kom for og hjelpe. Jeg fikk jobbe i stearinlysavdelingen og der var sjefen veldig, veldig , veldig, veldig streng på hvordan de skulle stå. De skulle stå på en helt viss måte, ellers var det feil og det måtte gjøres på nytt. Jeg og en lærling holdt på med stearinlysene og vi måtte ta ut nesten halvparten fordi det var for fullt og overstablet for sjefens smak, og hun syntes det ble rotete og stygt, så jeg var 20 minutter på overtid for at jeg måtte ta ned stearinlysene og sette dem på gulvet. Men ellers var det ikke så verst, og tida fløy fordi jeg alltid hadde noe å gjøre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar