onsdag 3. oktober 2012

Tredje uke

Hei. Jeg gjør veldig mye av det samme hver gang som inneholder støvtørking, ordne i hyllene, lese i utsillingsbladene deres og bare spørre kunder om de vil ha hjelp. Sist gang fant jeg tretti kroner på golvet som jeg tok, en tier og en tjuer, noe som fikk meg i et godt humør resten av dagen. Flere ganger per dag spør jeg dem om å gi meg noe arbeid, men de har ikke noe arbeid å gi, så jeg fikk lov til å gå og prøve sengene de har på utstilling. Så der lå jeg tilsammen i 40 minutter (15 minutter i begynnelsen av dagen og 25 på slutten) i de fjernstyrte senga og gomlet i meg Ifa. Ja, jeg vet man ikke skal slakke av på jobb, men jeg hadde ingenting å gjøre, det var ingen kunder og de som jobbet der begynte å bli lei av at jeg spurte dem om å gi meg noe å gjøre.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar